lunes, 28 de junio de 2010

Una cita bonita...

La cebolla tiene que estar finamente picada. Les sugiero ponerse un pequeño trozo de cebolla en la mollera con el fin de evitar el molesto lagrimeo que se produce cuando uno la esta cortando. lo malo de llorar cuando uno pica cebolla no es el simple hecho de llorar, sino que una vez empiezas, te pica y no puedes parar. No se si a ustedes les ha pasado pero ami la mera verdad es que sí, es mas me ha pasado muchas veces.
Mama dice que es porque soy sensible como una cebolla, al igual que Tita, mi tía abuela...

"Como agua para chocolate"
Capitulo I. Tortas de navidad.

PD: Gracias, cada día que lo leo, pienso en ti...


3 comentarios:

  1. Ke bonito jejejej.
    Bueno os cuento un pokito mi primera semana de practicas, la verdad es que creo que le he traido un poko de mal fario al Sensoví nunca habian hecho un rosco desde que abrieron y desde que estoy yo dos dias seguidos jejejeje zero pax. pero bueno estoy de puta madre muy buen rollo en cocina, en sala, estoy aprendiendo bastante, empece en calientes y esta semana estoy en frios, ya que apartir del dia 22 de julio me quedo solo con el chef¡Al maximoooo!!!!! jejeje bueno chavales espero que os vaya a todos muy bien, os hecho de menos...
    1Abrazo!!! Cuidaos!!!!!

    ResponderEliminar
  2. Bon dia nois,
    Bé, ja sou a l'equador de les pràctiques i pel que vaig veient esteu,tots molt integrats al vostre restaurant, hotel o balneari,...i encara que desitjant marxar de vacances veureu com a l'agost tots o la gran majoria dureu un bon record de les jornades amb els companys i amb la gent dels llocs on heu estat i us adonareu de que ja moltes de les coses son irrepetibles, donat a l'edat i que la sorpresa o decepció de fer qualsevol cosa per 1ª vegada , desprès no es pot tornar a repetir.
    Seguim en contacte.
    Fins aviat.Una forta abraçada
    Brauli

    ResponderEliminar
  3. Ja veig que cada cop esteu més integrats!!! fantàstic nois!!! ara molts ànims per seguir com fins ara, donant a tope i com veieu hi ha retorn! segur que la vostre estada no deixarà indeferent al gran Quique!!! i al final, quan marxeu, us sabrà greu que s´hagi acabat!!!
    molts records des del CETT!!!!
    us felicito per l´iniciativa d´aquest blog, així sembla que us tenim ben a prop!!!
    una abraçada
    nan

    ResponderEliminar